ahlin meny

Våg. Hver dag.

MAPT er butikken for kunder som ønsker tryggheten i kjente merkevarer og spenningen i å skape en egen personlig stil.

MAPT er en motebutikk med et budskap om å våge å være seg selv. Hverdagen er preget av kroppspress og motepress, og MAPT mener at dette er et tema som fortjener oppmerksomhet. 

Historien til MAPT startet med å ta vågale valg. Eierne har skapt et helt nytt butikkonsept i tøff konkurranse med etablerte kjeder. De er definisjonen på å våge å gjøre noe annerledes, og slik ble konseptet Våg. Hver dag. født.

Oppgave: Synliggjøre en ny aktør i mote markedet med et utfordrende og tydelig budskap. 

Type arbeid: Idé og konseptutvikling, visuell identitet, webdesign, fotografi, retail materiell, skilt og fasade, digital reklame

Type kunde: Motebutikk for han og henne. Et nytt butikkonsept på CC Gjøvik.

Profilmanual

MAPT sin logo - Ahlin Kommunikasjon: Reklame, design og markedsføring i Lillestrøm
Profilmanualen til MAPT - Ahlin Kommunikasjon: Reklame, design og markedsføring i Lillestrøm
Eksempel på postalia for MAPT - Ahlin Kommunikasjon: Reklame, design og markedsføring i Lillestrøm
Eksempel på hvordan antrekk kan illustreres for MAPT - Ahlin Kommunikasjon: Reklame, design og markedsføring i Lillestrøm