ahlin meny

Klar for en ny opplevelse?

Når treningsopplevelsen er alt annet enn «samlebånd» og fylt med ekte engasjement, da er det en fryd å lage kommunikasjon. Vi fikk oppdraget med å mane frem treningsgleden på Lillestrøms nye lokale treningssenter!

Lillestrøm Trening

Historien til Lillestrøm Trening begynte med at de etablerte seg som et rent PT-senter med tilpasset personlig trening. Etterhvert så de likevel behov for et nærsenter for lillestrømlingene – et større senter med lokaliteter nært sentrum av Lillestrøm. De vokste, og trengte å vise frem hvorfor så mange falt for filosofien. Konseptet vi utviklet sammen med de treningsglade gründerne bygger på opplevelsen man får av å komme inn i senteret, for den er unik!

Oppgave: Nettside og innhold med ett mål: Å få frem den genuine treningsgleden man oppnår av gode treningsråd og lokaler med høy kvalitet.

Type arbeid: Idé og konseptutvikling, visuell profil, kommunikasjonsplattform, webside, Sosiale medier og photoshoot

Type kunde: PT- og treningssenter

Lillestrøm Trening
Lillestrøm Trening

Atmosfæren som er skapt gir mer en følelse av å være en del av en familie, heller enn å være medlem av et upersonlig treningssenter hvor man bare er nok en person på mølla. «Gode opplevelser», «tøffe opplevelser» og «unike opplevelser» er tre grunnpilarer i kommunikasjonskonseptet, og den samme følelsen av mestring går også igjen i visuell identitet og design.

Lillestrøm Trening
Lillestrøm Trening
Lillestrøm Trening
Lillestrøm Trening
Lillestrøm Trening
Lillestrøm Trening

Websiden har fokus på å vise det inkluderende treningsmiljøet, verdien av personlig tilpasset trening og skal få folk interessert.

Lillestrøm Trening
Lillestrøm Trening
Lillestrøm Trening

Aktiviteter i sosiale media bringer treningsglede, motivasjon og inspirasjon over til digitale flater – og videre inn i treningssenteret.

Lillestrøm Trening
Lillestrøm Trening
Lillestrøm Trening
Lillestrøm Trening