Vinner av omdømmeprisen
1. kvartal er SNØ!

20. mai 2020

Skrevet av: Ahlin

Kategori: Omdømmeprisen

Omdømmeprisen for 1. kvartal går til SNØ på Lørenskog. De mottar prisen for sine visjonære idéer og for å skape et skikkelig trekkplaster for snøturister.

Omdømmeprisen: Vinner 1. kvartal 2020, SNØ logo - Ahlin Kommunikasjon: Reklame, design og markedsføring i Lillestrøm
Omdømmeprisen: Vinner 1. kvartal 2020, SNØ logo - Ahlin Kommunikasjon: Reklame, design og markedsføring i Lillestrøm

Juryens begrunnelse

Mang en sjåfør har lurt på hva dette underlige bygget som reiste seg langs E6 på Lørenskog var. I januar fikk vi svaret, i det SNØ og Snøporten åpnet. Vi snakker verdens kanskje råeste innendørs skianlegg med omkringliggende fasiliteter i form av butikker, serveringssteder og lokaliteter for innovasjon og næringsutvikling. SNØ har allerede bemerket seg med omtale i en rekke internasjonale medier.

I mars fikk de, som alle andre, en real brems i det de måtte lukke for publikum, men når ting tar seg opp håper vi alpint-, langrenn- og snowboardentusiaster fra inn- og utland igjen finner veien, såvel som bedrifter og næringsliv.

Dette er et sjelden unikt tiltak og en stooor idé som vil bety mye for det lokale næringslivet – et helårs winter wonderland som vil skape ringvirkninger. Vel fortjent pris og lykke til på veien!

Omdømmeprisen: Christer Futsæther, Kjetil Fladmark Larsen og Morten Dybdahl fra SNØ - Ahlin Kommunikasjon: Reklame, design og markedsføring i Lillestrøm

Fra venstre: Kjetil Fladmark Larsen, Markedsdirektør Snøporten  ·  Morten Dybdahl, Daglig Leder SNØ  ·  Christer Futsæther, Rådgiver Ahlin

Les også