Månedens vinner er
Losby gods!

16. desember 2019

Skrevet av: Ahlin

Kategori: Omdømmeprisen

Omdømmeprisen for november går til Losby gods. De mottar prisen for sin langvarige rolle som ambassadør for regionen og utfluktssted for lokalbefolkningen.

Omdømmeprisen: Losby Gods - Ahlin Kommunikasjon: Reklame, design og markedsføring i Lillestrøm
Omdømmeprisen: Losby Gods - Ahlin Kommunikasjon: Reklame, design og markedsføring i Lillestrøm

Juryens begrunnelse

Få steder i regionen kan man kjenne historiens sus på samme måte som på Losby gods. I så måte er det historiske hotellet et Akershus i miniatyr, ettersom både nær og fjern historie har speilet lokalt næringsliv og samfunnsutvikling.

I dag er Losby gods et bynært og yndet utfartssted for lokalbefolkningen, og er selve portalen til Østmarka, med besøksgård for barn like ved samt en golfbane av internasjonal toppklasse. Hotellets renommé har satt dem på verdenskartet blant historiske hotell, noe som i sin tur har brakt internasjonale personligheter til regionen, bl.a. da Oslo Forum holdt konferanse om fredsmegling og brakte FNs generalsekretær med flere til bords.

I år feirer Losby gods 20 år som hotell. Og på 20 år har de ivaretatt historiske verdier, og rukket å bli en arena næringslivet benytter for å vise regionen fra sin beste side. Det er en rolle Losby gods har forvaltet på beste vis.

Omdømmeprisen: Christer Futsæther sammen med Heidi Elisabeth Fjellheim og Marianne Frilseth fra Losby Gods - Ahlin Kommunikasjon: Reklame, design og markedsføring i Lillestrøm

Les også