Månedens vinner er
Norges Varemesse!

3. september 2019

Skrevet av: Ahlin

Kategori: Omdømmeprisen

Omdømmeprisen for august 2019 går til Norges Varemesse. De mottar prisen for sin kontinuerlige og utrettelige innsats for å skape innovative, spennende og globale arrangementer med Lillestrøm som bakteppe.

Omdømmeprisen: Norges Varemesse - Ahlin Kommunikasjon: Reklame, design og markedsføring i Lillestrøm
Omdømmeprisen: Norges Varemesse - Ahlin Kommunikasjon: Reklame, design og markedsføring i Lillestrøm

Juryens begrunnelse

Norges Varemesse har gjennom mange år satt Lillestrøm på kartet både nasjonalt og internasjonalt. Flere av arrangementene er de største av sitt slag i verden og tiltrekker årlig hundretusenvis av gjester fra inn- og utland. For alle som bor og arbeider i regionen, betyr det at man får en unik mulighet til å komme tett på et dynamisk og globalt næringsliv.

Norges Varemesse har gjort byen til et attraktivt utstillingssted og møteplass for et bredt spekter av bransjer. Dette har skapt positive ringvirkninger, ikke minst for hotell- og restaurantbransjen, men også for det lokale næringslivet og kunnskapsklyngene.

Ved også å være aktiv deltaker i lokale fora, nyter andre godt av deres unike markedsposisjon. Norges Varemesse har forvaltet oppgaven som ambassadør for Lillestrøm og lokomotiv for næringslivet, på en forbilledlig måte.

Omdømmeprisen: Christer Futsæther, Gunn Helen Hagen og andre representanter fra Norges varemesse - Ahlin Kommunikasjon: Reklame, design og markedsføring i Lillestrøm

Les også