ahlin meny

Da Sagstuen skulle avduke et helt nytt produkt, intet mindre enn en verdensnyhet, fikk vi i oppdrag å skape oppmerksomhet rundt produktet og lanseringen.

Kunde: Sagstuen

Oppgave: Øke kjennskapen til produktet Powerrail

Kategorier: Grafisk design, visuell identitet, print-design, interaksjon og webdesign, innholdsproduksjon, sosiale medier, pressemelding 

Sagstuen har høy fokus på innovasjon og utvikling av nye spenennde produkter. Vi har utviklet logo, webside og annet markedsmateriell for deres unike solcellerekkverk, Powerrail. Vi stod også for selve lanseringen, hvor vi jobbet aktivt med Facebook og LinkedIn for å får det nye produktet ut i markedet.

Med artikler på LinkedIn, nedtelling på nettsiden samt hint, drypp og rebuser på Facebook, bygget vi opp til lanseringen som ble sendt live på Facebook.

Med over 9000 visninger av lanseringsvideoen, en økning i engasjement med 2105 % og omtale i et tosifret antall bransjemagasiner, har vi klart å sette Powerrail på kartet.

Powerrail lanseringsvideo facebook stats
Ahlin powerrail brosjyre
Ahlin powerrail nedtelling lansering
Powerrail solcellerekkverk montert på Orkla sitt nye hovedkontor i Oslo
Ahlin powerrail SoMe eksempel en
Ahlin powerrail rollup
Powerrail montert på Orkla sitt nye hovedkontor i Oslo
Powerrail montert på Orkla sitt nye hovedkontor i Oslo