ahlin meny
Ahlin #Heierpå Lillestrømbanken

LillestrømBanken kom til oss med en utfordring; hvordan kunne de nå ut til flere mennesker og synliggjøre hvordan bankens bidrag til bedrifter, idrettslag og kultur kommer lokalmiljøet til gode?

Kunde: LillestrømBanken

Oppgave: Etablere LillestrømBankens posisjon som den lokale banken med hjerte for regionen.

Samarbeidspartner: High & Low

Med konseptet #heierpå lagde vi et konsept som viser frem det lokale engasjementet og bidragene LillestrømBanken yter — på tvers av alle plattformer.

I spissen stod et stunt. Stuntet ble dokumentert og endte som reklamefilm i flere media, først og fremst sosiale media og som kinoreklame.

I bybildet og på enkeltarrangementer ble budskapet videreført. I dag fungerer #heierpå som LillestrømBankens primære kommunikasjonskonsept, i tråd med de klassiske sparebankverdiene de er tuftet på. Dessuten er #heierpå LillestrømBankens digitale tilstedeværelse og en synliggjøring av sparebankverdiene for nye generasjoner.

Pris for beste kinoreklamefilm

#heierpå må ha truffet en nerve. På YouTube har filmen klokket over 50.000 visninger. På kino har den beveget publikum. Og under Big Screen Awards stakk den av med gull i kategorien «Beste film – lokal». Det satte selvfølgelig både vi, LillestrømBanken og High & Low stor pris på.

Ahlin, High&Low og Lillestrømbanken på scenen under Big Screen Awards 2018
Ahlin filminnspilling Lillestrømbanken
Lillestrømbanken - #heierpå
Ahlin #Heierpå annonse D2 Magasin 2018
Ahlin Heierpå plakater togstasjonen i Lillestrøm
Ahlin Heierpå seil kultursenteret i Lillestrøm